Rabu, 3 Mei 2017

Air Cap Badak untuk Menyejukkan Badan

Mungkin ada yang percaya dan sebaliknya tentang keberkesanan air cap badak dapat menyejukkan badan. Tapi bagi saya, minuman ni mesti kena ada stok di rumah sebotol dua. 

Yalah. Cuaca sekarang ni tak menentu. Kadang-kadang malam pun boleh panas walau dah pasang aircond. Salah satu alternatif untuk menyejukkan badan adalah dengan minum air cap badak. 

Minuman ni saya pernah try juga kat Hafiz. Kononnya nak tengok keberkesanannya la ni. Hafiz kata tak boleh tidur sebab rasa panas badan. Dah bagi minum air putih pun tak rasa sejuk juga. Lastly saya amik minuman cap badak ni keluar dari peti sejuk, suruh Hafiz minum sampai habis. Tak lama lepas tu dia rasa lega sikit dan boleh tidur nyenyak. So berjayalah kajian saya. 

Apa-apapun, ini memang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!