Ahad, 25 September 2016

Thank You Prof ♡

Yay! Tak lama lagi akan sambut ulang tahun kelahiran yang ke dot dot dot ^^. HeHeHe. Tapi saya dah dapat hadiah dari Prof (my boss).

Thank you yang tak terhingga! ♡♡♡. :-)

Kenapa beg? Sebab saya dah kembali ke kelas. Untuk menyenangkan saya bawa buku teks, kena ada beg yang sesuai. Dan... taaadaaa! Saya dah ada satu. Yeay yeay yeay!

Sangat happy yang tak terhingga dapat hadiah beg ni. Dan ianya limited edition. ♡_♡ Takkan tak suka pula. Jadi tahun ni kebetulan dapat beg jenama yang sama, satu dari Tun & Toh Puan... dan satu lagi dari Prof.

Kenapa saya suka beg ni? Of course sebab boleh masuk apa sahaja dalam beg tu. Campak sahaja apa barang... headphone, dompet, buku nota etc... semua muat. Dan tentunya saya sukakan beg yang simple dan tak banyak rambu atau bling bling. ✌

Cat from the next house, Ibi. Selalu singgah datang rumah. Nampak sahaja beg ni, terus datang naik atas meja baring. Macam tau tau saja kucing ni ada barang baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!