Jumaat, 5 Ogos 2016

Review : Rose Real Nature Essence from Nature Republic

Kalau nak beli produk kecantikan yang jauh lebih murah dan boleh dibeli secara online, sila layari laman web Hermo.my. Dahlah dapat diskaun, beli dua barang, free penghantaran pula tu. Dan yang pastinya... fast delivery!
Kepada yang prefer produk kecantikan yang berasaskan tumbuhan dan free-animal test, ada satu brand yang saya cadangkan iaitu Nature Republic. Produk ini adalah made in Korea. Disini saya nak promote Nature Republic Real Nature Essence - Rose. Saya beli di Hermo.my dengan harga yang lebih murah berbanding tempat lain. Kebetulan time tu ada diskaun, jadi saya beli dengan harga RM39 sahaja! 
Nampaknya saya dah jatuh cinta since kali pertama saya beli essence ni. ♡ Texture nya sungguh ringan dan apabila disapukan ke kulit, tak rasa berminyak langsung! Wangian ros sangat best dan bukan sahaja menjadikan kulit lebih lembut, malah berbau wangi.♡♡
Essence ini membantu melembutkan kulit, mengecilkan pori-pori serta bertindak sebagai pelembap. Kulit saya jenis berminyak dan apabila saya menggunakan rose essence dari Nature Republic, kulit muka saya terus jadi kurang berminyak. 
Essence ini sesuai dengan muka saya walaupun sebenarnya kulit saya jenis sensitif. Rata-rata respon pengguna adalah positif mengenai essence ini. ^^♡ Termasuk saya. 

I ♡ this product

Naked face. Selepas sapukan Nature Republic Real Nature Essence Rose.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!