Isnin, 2 Mei 2016

Hilangkan Bau Nafas dengan Ubat Gigi Dentiste'

Masalah bau nafas ketika bangun pagi? Tidak lagi dengan adanya Dentiste'.

Saya sangat-sangat syorkan ubat gigi ini kepada anda semua kerana rasa mint tak kuat sangat, ada rasa herba, ubat gigi ini ada pilihan nak untuk gigi sensitif atau yang normal... dan yang paling penting... mengurangkan nafas berbau terutama selepas bangun tidur.

Mula-mula saya beli ubat gigi ni sebab tertarik ngan packagingnya yang slim. Dah saya try, saya perasan mulut rasa segar berbanding sebelumnya. Masa tu saya tak tau lagi ubat gigi ni memang mengurangkan bau nafas (sebab main hentam guna sahaja). 

Dah habis stok ubat gigi ni, saya pun pergi beli lagi satu. Baru saya perasan ada tag sangkut kat ubat gigi ni. Saya baca... rupanya memang betullah ubat gigi ni mengurangkan bau nafas. (Based on info dalam tag yang memaklumkan 93% pengguna telah mengalami kurang bau nafas di waktu pagi).

Oleh itu, saya sangat berpuas hati dengan produk ini. Harga seunit untuk saiz besar seperti dalam gambar lebih kurang RM20+. Yang kecil sikit dalam RM16. Ada dua pilihan... satu untuk gigi normal dan satu lagi for sensitive teeth & gums. Boleh didapati di Watsons atau farmasi terpilih seperti Sunlight Pharmacy. 

Ubat gigi Dentiste' memang terbaik

Disyorkan untuk individu berikut

Ni la tag yang bagitau 93% mengalami kurang bau nafas selepas menggunakan Dentiste'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!