Selasa, 12 April 2016

Cara Hilangkan Jerawat dengan Senang dan Murah

Berita baik untuk yang nak hilangkan jerawat dengan kaedah paling senang dan murah. Jadi saya share satu produk ni, Waazu. Mungkin produk ini baru beberapa tahun di pasaran, tapi kualiti dan hasilnya sangat bagus! Sebelum produk ini dipasarkan, saya telah diberi guna untuk percubaan (Pengasas produk ini adalah kawan kepada boss saya). Dan saya sangat berpuas hati setelah nampak hasilnya.

Produk ini banyak manfaatnya dan multipurpose. Disahkan halal oleh JAKIM, tidak mengandungi alkohol dan racun, mudah dibawa ke mana sahaja, boleh dipakai dalam keadaan berwudu', disyorkan kepada yang nak ke Haji atau Umrah, murah dan berkesan. Produk ini juga ada clinically testings.

Jom kita tengok apa benefit Waazu berdasarkan pengalaman saya atau rakan yang telah menggunakannya:

Kurangkan Jerawat di Muka
Produk ini sangat bagus untuk muka yang mempunyai jerawat, tak kira jerawat apa pun. Hanya spray sahaja di muka sebelum pergi kerja (sebelum pakai mekap), waktu tengahari dan malam sebelum tidur (sebelum pakai krim pelembap ke... apa-apa la). Hasil boleh nampak dalam tengok dua hingga tiga minggu selepas penggunaan.

Suatu hari tu kawan saya ceta kat saya pasal anaknya berkulit sensitif dan berjerawat. Jadi saya promote Waazu kepada kawan saya. Selang dua bulan lepas tu, kawan saya SMS saya minta kirimkan tiga botol lagi Waazu sebab sesuai dengan anaknya. Jadi... saya pun happy la sebab produk yang saya syorkan ni betul-betul bagus.


Hilangkan Gatal di Mata
Saya bawa Waazu ke mana sahaja (escpecially time travel) untuk keperluan harian saya. Masa kat kampung hari tu, mata aunty saya ni gatal ntah tiba-tiba tak tau kenapa. Mata pun dah naik merah, then saya cubalah spray Waazu. Spray sahaja terus di mata. Alhamdulillah... berkesan juga dan mata tak gatal lagi.


Hilangkan Gatal Akibat Allergic
Baru-baru ni pergi KL ngan kawan saya. Kan masa tu jerebu melanda di KL dan yang sewaktu dengannya. Kawan saya ni berkulit sensitif seperti saya. Terdedah kepada jerebu membuatkan kulit dia jadi gatal. Sampai hotel asyik bergaru-garu. Saya pun minta dia try Waazu ni. Spray sahaja terus langsung tak gatal lagi. Memang produk ni berkesan. Lepas tu terus kawan saya ni beli dua botol Waazu untuk dia guna.

Untuk membersihkan luka
Biasalah kalau ada kucing kat rumah, confirm tangan pernah luka-luka. Kalau kuku kucing tu kotor lagi, memang masuk kuman la jawabnya luka tu. Lepas tu tangan jadi gatal-gatal. Tak perlu lagi cuci luka dengan air, terus sahaja sembur Waazu di luka berkenaan. Lebih efektif.

Selain itu... banyak lagi manfaat Waazu ni seperti:

  • Sanitizer. Boleh diggunakan untuk mencuci tangan yang kotor menggantikan hand sanitizer yang lain. 
  • Menyegarkan muka. Kadang-kadang muka terasa panas dan kering. Sembur sahaja Waazu tu, dah rasa sejuk balik. 
  • Mengurangkan ruam
  • Banyak lagi kegunaannya. Nak tau lebih lanjut... terus layari laman web Waazu di sini.
Harga sebotol yang dijual dipasaran adalah RM35 sebotol. Sebotol tu boleh tahan selama lebih sebulan.  

Waazu

Penggunaan ke atas diri sendiri (gambar no edit):

3 Jun 2014. Ni keadaan rupa saya lepas diserang jerawat yang banyak. Nak tau cerita klik link ini. Ni dah guna Waazu selama satu minggu kalau tak salah. Kesan jerawat dan sedikit jerawat hidup masih ada T.T

10 Jun 2014. Still guna Waazu. Dah nampak makin kurang

16 Julai 2014. Kesan jerawat semakin pulih. ^^ Yeaaa

31 Oktober 2014. Jerawat tinggal sikit-sikit + gemok la pula masa ni!!

22 November 2014 punya muka

22 November 2015. Tiada jerawat
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jom tengok yang ni pula. Jerawat naik akibat jerebu. (12 April 2016)

(15 April 2016)... Jerawat dah kurang 


18 April 2016. Keadaan muka selepas beberapa hari sembur Waazu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dr. Badrul (pengasas Waazu) dan duta Waazu, Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor



6 ulasan:

  1. Wah..sy pn nk cuba.lahad datu pn teruk debu..😓

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Sekarang x pakai JF Sulfur lagi sebab muka pun suda kurang jerawat skrg. :-)

      Padam
  3. sis, beli waazu ni kat mana ye? sis beli online ke ape?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi. Saya beli Waazu melalui stokis. Online pun ada juga jual.

      Boleh layari laman web Waazu di http://waazu.my/ untuk mengetahui tempat2 yang ada menjual produk ini.

      Padam

Terima kasih!