Khamis, 4 Februari 2016

Gubahan Bunga dari Kim Floral Design ♧

Thank you to Kim Floral Design kerana telah menggubah bunga dengan begitu cantik sekali. Thank you so much! Kedai bunga ini adalah kedai pilihan saya kerana gubahannya yang begitu cantik dan harganya juga murah berbanding yang lain. ♡

Kedai bunga ini terletak di Ground Floor Centre Point, Kota Kinabalu dan untuk maklumat lanjut, anda boleh melayari laman web Kim Floral Design. Termasuk yang ini, dah beberapa kali saya order bunga dari kedai yang sama. Hasilnya tak pernah mengecewakan.

Harga gubahan adalah mengikut saiz, jenis dan kuantiti bunga. Untuk gambar seperti dibawah ni.... harga adalah RM150 + penghantaran sebanyak RM10 untuk setiap bunga. 

Anda boleh membeli bunga dengan hanya mendail nombor yanh tertera seperti dalam website. Selepas itu masukkan duit ke dalam nombor akaun Kim Floral Design dan bunga sedia untuk dihantar seperti tarikh yang dikehendaki.

Saya lebih suka jika bunga tersebut dihantar ke pejabat saya terlebih dahulu, selepas itu barulah saya deliver kepada orang yang saya nak berikan. Actually bunga ni not from me. Of course la from my boss. Saya hanya orang pengantara sahaja. Since my boss berada di KL, saya yang akan menjalankan tugas. Hih.

Lepas ni nak minta Hafiz deliver bunga lagi untuk saya? ^^ HoHoHo....

Flower arrangement for Chinese New Year. RM150 + RM10 untuk penghantaran.

Same arrangement, different orchid color

For Datuk Yap

For Mr. Lee

Ini website Kim Floral Design

P/S - Bunga matahari yang masih muda habis patah sebab kucing saya suka sangat bermain di tepi tanaman. Di sebelahnya pokok pine habis dikorek lubang. Lepas tu masuk dalam lubang tu duduk berehat. -_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!