Isnin, 25 Januari 2016

Warna yang Cantik dari Silkygirl Moisture Boost Lipcolor Balm

Antara jenama mekap kegemaran saya adalah Silkygirl. Bukan sahaja produk ini berkualiti, harganya juga affordable dan saya dah menggunakan produk ini sejak saya belajar dahulu.

Silkygirl Moisture Boost Lipcolor Balm adalah antara pilihan saya. Warna-warna yang available begitu menarik dan akhirnya saya memilih color Poppy (05) dan Ruby (03). Saya amat berpuas hati dengan lipcolor ini. Ia mudah digunakan, no fragrance dan yang penting.... tak menyebabkan bibir kering, merekah.... pendek kata... tak ada alahan kepada saya.  Walaupun begitu, untuk langkah berhati-hati... saya suka sapukan lipbalm terlebih dahulu agar bibir lebih lembap. 

Satu saya simpan di office untuk back up. Yalah, kadang-kadang terlupa bawa makeup case ke pejabat, akhirnya boleh selamat juga sebab ada simpan satu di dalam laci. Selain affordable dan bla bla bla.... lipcolor dari Silkygirl ini juga long lasting (kecuali kalau lepas makan tentulah warna memudar). Warna Ruby agak terang sedikit untuk saya. Oleh itu saya hanya sapukan sedikit sahaja, selebihnya saya hanya ratakan warna tersebut agar nampak sesuai.

Untuk bibir yang lebih menarik, warna-warna ini juga boleh di blend bersama. ^^

Saya menggunakan warna Poppy.

Saya punya Silkygirl

Setakat ni ada dua unit of Moisture Boost Lipcolor Balm
Ada satu lagi produk terbaharu Silky Girl, Matte fever Lipcolor Balm. 
Lebih kurang juga cuma color tak shining macam yang moisture tu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!