Ahad, 17 Januari 2016

Banyak-Banyak Burger.... Saya Pilih Burger King

Banyak-banyak burger yang dijual di fastfood restaurants, saya memilih Burger King a.k.a BK. Keenakannya tak boleh disangkal lagi. ♡♡♡

Kenapa saya suka Burger King?

Sebenarnya saya tertarik dengan unique taste of Mushroom Swiss. Bermula dari Burger King yang pada masa itu di buka di Centre Point (sekarang kedai tu adalah kedai kasut), menyebabkan setiap kali saya ke sana... tak sah kalau tak makan Burger King. Selain Swiss Mushroom, saya juga peminat setia kepada burger Whopper.

Lepas tu Burger King ditutup di Centre Point dan buka di Putatan... okaylah. Saya suka lepak di BK Putatan duduk makan sambil surfing Internet. Lagipun tak jauh dari rumah keluarga saya (dulu saya masih tinggal di rumah family). Lepas tu jarang dah lepak selepas pindah ke rumah sendiri.

Sekarang BK dah buka balik di Centre Point (lokasi sebelah kedai Watsons). Okaylah. Setelah lama rasa tak makan burger due to kalori yang banyak, semalam teragak pula nak makan burger. Jadi kami pun makan malam di sana.

Burger King dah berwajah baharu sekarang. But the quality still same. Whopper (Jr.) masih mengancam seperti dulu. Arggh!

Oh-so-yummy Whopper Jr. (Daging + salad + pickles + onion + sos istimewa)

Fries Burger King yang besar. Sebesar jari jemari kita ♡_♡ wuhhh!

I can't live without chili sauce. Double em up!

Burger King juga ada di beberapa cawangan yang lain termasuk di Sinsuran dan Damai. 

P/S - Saiz Burger King di Malaysia tak sama seperti saiz di negara-negara Barat yang lebih besar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!