Selasa, 3 November 2015

Thanks Abah!

Seronoknya abah baru balik dari oversea. Memang puas berjalan di Amerika dan Canada nampaknya. Tempat-tempat yang abah pergi tu pun semuanya cantik dan nampak menarik.

Memandangkan lama berada di negara orang, balik ke Malaysia mesti ada ole-ole. Jadi abah belikan saya tote dan dompet ^^♡ Thanks abah!!

Walaupun saya dah tak berapa minat mengumpul handbag macam dulu lagi, but I still have my collection. Coach, Braun Buffel, Sembonia, Tumi. Kira okaylah tu. (Now minat balik boyish style. Sling, crossbody and bagpack).

I know this tote is very expensive here in Malaysia. Maybe almost RM1k kalau yang style begini. But di USA memang boleh dapat murah punya. So.... that's it! Dapat hadiah lagi! ♡_♡ 

Berbelanja untuk barang-barang mahal bukanlah kegemaran saya.... unless kalau benda tu saya nak betul-betul (simpan duit untuk masa depan). Semua handbag yang saya sebutkan di atas tu pun semuanya hadiah. ;-) Tapi syukur dapat banyak hadiah dari keluarga dan rakan-rakan juga kan. ♡♡♡

Jadi ni hadiah terbaharu yang saya dapat. ♡

Tote + dompet. Sila ignore Si Hitam yang interframe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!