Ahad, 22 November 2015

Produk Hello Kitty di Guardian

Not a fan of Hello Kitty tapi produk Hello Kitty yang dijual di Guardian sangat cute dan menarik perhatian. ♡

Kebetulan nak beli stok tisu, wet tissue dan sabun pencuci tangan... Masuk dalam Guardian, ada pula jual ketiga-tiga jenis barang tersebut. Harga diskaun.♡ Oleh kerana packaging nya yang colorful dan harga pun okay, saya beli terus la. Tak perlu banyak fikir lagi nak mencari barang-barang ni di tempat lain. 

Taadaa!
Oh ya! By the way, nama saya tak termasuk dalam team Protokol untuk Konvokesyen UMS pada tahun ni. Jadi saya boleh sikit relax la... Tu yang sempat pergi berjalan tu (Tapi sidang satu kena pergi sebab menyambut kehadiran TYT).

Actually ceritanya begini. Previous years saya kena buat dua benda... Team Protokol dan Liaison Officer. Tahun ni kalau dapat rehat sikit kira okaylah. Sebut punya sebut... termakbul pula doa. Tahun ni nama tak masuk list! Yeay! 
>.< Kebetulan Tun pun tak dapat hadir tahun ni... maknanya.... BOLEH REHAT. So saya bawa mum pergi jalan-jalan. ^^

Nak balik ke rumah terkena traffic jam pula dari Teluk Likas sampai 1Borneo. Di Teluk Likas ada Zombie Run. Di area nak dekat 1Borneo pula orang nak keluar dari UMS lepas konvo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!