Selasa, 11 Ogos 2015

Cat Litter Terbaik : Kit Cat

Kepada anda yang nak the best super clumping cat litter, boleh try jenama Kit Cat. Highly recommended. Terutama yang wangi Sakura. ^^ Saya bagi rating 5 out of 5.

Sebelum ni saya beli jenama lain. Tapi kurang best sebab still boleh bau najis. Memandangkan jenama yang tu dah nak habis, jadi saya try jenama lain pula iaitu Kit Cat.  Sales girl tu pun recommend jenama ni sebab katanya wangi. Ternyata memang betul! Cat litter ini bukan sahaja wangi malah non toxic dan mesra kucing. Harga untuk satu pek (10 liter) adalah RM24+ dan terdapat pelbagai pilihan wangian. 

I love Kit Cat!

P/S - Kalau beli di King Fisher Pet House boleh dapat diskaun sekiranya apply jadi member. Sebagai tambahan, kad diskaun ini juga boleh digunakan di Iramanis Pet House (Sama cawangan).



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-









From zero to hero. Inilah kucing saya, Si Hitam. Kucing ini bermula dari stray cat. Dijumpai bersendirian. Oleh kerana saya selalu sebut nak bela kucing warna hitam... lastly diperkenankan juga permintaan saya. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!