Khamis, 12 Februari 2015

Lampu Kura-Kura dalam Bilik Saya

Sebelum tidur.....

Amat bersyukur kerana banyak perubahan yang dapat dilakukan menjelang tahun 2015. Escpecially kerja-kerja dah lebih cepat dapat disiapkan, jabatan makin concern tentang aktiviti staff, barang-barang di rumah dah makin lengkap... dan, saya boleh pergi kerja lewat sikit sebab traffic jam tak teruk macam kat tempat tinggal sebelumnya.

Hanya nak tunjuk Lampu Kura-Kura yang berada dalam bilik saya. Cahaya yang warna warni. Ada biru, merah dan hijau. Saya beli dari kawan office dengan harga RM40 sahaja. Actually benda ni dah lama beli tapi tak pernah on. -_- Haiiihh....

Kelmarin baru start on Lampu Kura-Kura. Cantiknya! ♡ Suka tengok bintang-bintang di ceiling. Tak perlu turn off lampu ni sebab pandai off sendiri juga. Sebenarnya lampu ni untuk kanak-kanak sebab boleh on lagu juga kalau nak. Tapi saya pun suka juga ngan lampu ni. Sesiapa pun boleh menggunakannya. ^^ 

Yeah.


Lampu kura-kura

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!