Jumaat, 20 Februari 2015

Holiday Sempena CNY 2015

Sempena Chinese New Year ni... maka ramailah yang balik kampung tak kira sesiapa pun. Oleh kerana CNY jatuh pada hari Khamis, jadi empat hari la cuti. Meriahnya tahun ni.

Saya pula kiranya sambut holiday CNY kat kampung juga la. Nak buat BBQ dan pergi pantai. Haiyoooo bestnya! Bukan selalu, kan?

Sebelum pulang kampung, cuti-cuti Malaysia di bandar dulu bersama hubby and mum tersayang. Teringin makan shabu-shabu. Lepas tu teringin minum Roasted Milky Tea dari Ochado. Aiyoh. Banyaknya makan... -_- Tak kisahlah.

Before balik rumah, sempat juga beli baja bunga untuk ditabur di taman mini depan rumah. ^^ Malam tu masak ayam goreng bijan madu dan water cabbage yang digoreng ringkas. Sebenarnya la kan.... kalau saya memasak kena ada inspirasi dulu. Fikir punya fikir... tak tau nak masak apa. Haiyah! Lastly dapat idea ayam masak madu. 

Yang penting Hafiz makan banyak cukup buat saya gembira. ♡ Kabboommmm! Badan naik.

Makan bersama keluarga di Natural Kitchen. Makan Japanese Shabu-Shabu

Ayam goreng bijan masak madu. Oleh kerana saya tak ada simpan stok biji bijan, jadi saya tabur serbuk mint di atas ayam. 

Mini taman. Glup!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!