Isnin, 5 Januari 2015

Wedding Zuan & Mulan

Tahniah dan selamat pengantin baru kepada kawan sekerja saya, Zuan @ Popoy dan pasangannya! Semoga berbahagia hingga ke anak cucu. ♥

Cerita sedikit tentang kawan saya ni. Sebenarnya masa saya pergi interview masuk kerja dulu... hanya ada tiga orang yang hadir interview tu (Sepatutnya  enam orang). Saya, Zuan dan Emily. Cuma ada satu kekosongan dan jawatan tersebut diisi oleh saya. Manakala Zuan dan Emily diserap ke jawatan lain, di tempat yang sama. Di sana kami bertiga ni kira rapat. Plus ada sorang lagi baru masuk kerja tetapi jawatan lain. Pun sama rapat ngan kitaorang jugak. Namanya Fauziah.

Itu cerita masa kami mula-mula masuk kerja.

Sekarang ni masing-masing dah ada haluan sendiri. ^^

Apa-apapun, saya gembira kawan saya ni akhirnya menjejakkan kaki ke jinjang pelamin. Cantik warna tema pengantin. Biru + gold. Kedua mempelai juga sama cantik dan sama padan. ^^

Tahniah!

Candid gambar pengantin

Petang ni sempat melantak seafood. Udang rebus. Pucuk paku. Kerang putih halia. Ikan kerapu tiga rasa. Terbaik and fresh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!