Ahad, 11 Januari 2015

11 Januari. Wire Basket. KPOP...

Akhirnya hasrat nak membeli wire basket untuk letak kaktus saya di dah berjaya ^^ Dengan harga yang rendah iaitu RM5, kedai yang anda perlu pergi adalah Daiso. Terdapat di 1Borneo Hypermall dan Suria Sabah Shopping Complex.

Apa-apa pun, saya mengucapkan takziah kepada rakan sekerja saya kerana suami beliau baru sahaja menghembuskan nafas terakhir pada pagi ini dan selamat disemadikan di Masjid Kg. Likas. Semoga tabah menghadapi dugaan Allah S.WT....

Terus saya teringat dengan arwah kawan saya yang telah tiada sejak tahun 2014.... Bak kata orang, hidup mesti diteruskan... pahit atau manis, semua itu datangnya dari Allah yang Maha Esa. 
Sedikit ulasan...

Tengok Facebook dan tertarik dengan artikel mengenai remaja Melayu yang dipeluk oleh artis Kpop. Saya tak puas hati then pergi tengok video di YouTube. Betul la. Saya kurang gemar dengan aksi yang dipaparkan. Adakah artis-artis tersebut tidak di brief apa-apa sebelum konsert bermula (maksud saya brief la pasal apa yang tak leh kat Malaysia. Contohnya artis tak dibenarkan pakai pakaian menjolok mata ketika buat concert)? Oh tidak. Jangan kata anak-anak muda kita terlalu fanatik sehingga... . .  . .. Erhm? Kolot? Biarlah orang nak kata apa. Dalam negara ada undang-undang. Agama ada undang-undang. Kalau mak ayah tengok kan tak manis.... Bukanlah... maksud saya... hijab melambangkan kesopanan dan kehormatan diri ini...

P/S - Mekap Korea cantik. Comel dan fresh.

Inilah wire basket yang saya maksudkan. ^^ Murah dan comel ♥ Boleh fit tiga pasu kaktus

Sambil menunggu Hafiz datang amik, sempat maka Brown Crispy Waffle. Hanya di Pancake House :-)

Kasut special edition

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!