Jumaat, 10 Oktober 2014

Pasangan Berwajah Mirip

Orang selalu kata kalau wajah hampir sama dengan pasangan tu.... jodohnya panjang. Benarkah begitu? Atau hanyalah sekadar cakap-cakap kosong sahaja?

Saya dah tengok dalam Internet dan rata-rata mengatakan hal yang sama. Bukan sahaja di Malaysia malah di negara-negara lain. Analisis juga pernah dilakukan dan ternyata hasilnya menakjubkan. Lama kelamaan muka seseorang tu akan mengikut raut wajah pasangannya, lebih-lebih lagi yang selalu bermesra, gelak ketawa dan sentiasa bersama. 

Cuba tengok pasangan yang dah lama mendirikan rumahtangga. Atau tengoklah parents anda. ^^♥

Saya pun kononnya try la cek muka saya ni sama ke tak ngan Hafiz. Yala kot. Ada sama jugak. Haha. Malah muka kita boleh juga dekat sama ngan bestfriend kita. Lebih-lebih lagi yang dah lama berkawan. Pernah tak orang kata kawan kita tu adik-beradik kita atau saudara kita? 

Okay nanti sambung cerita. Saya nak makan Pizzaaaa....! :-)
Peace is the best
Okay la.... ada sama juga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!