Sabtu, 27 September 2014

Saturday Morning

Hari ni bangun awal seperti biasa. Good morning!

Suddenly terfikir.... ada ke orang nak baca my blog ni? Yang cerita pun ntah apa-apa. Hurrmmm... yalah. At least saya update blog saya selalu. Okaylah tu.

Yesterday adalah birthday saya. Dapat lagi hadiah from kengkawan. ----> Ayam Kenny Roger's. Sedapnya makan bawa balik rumah. Yang paling best my boss nyanyi lagu birthday untuk saya. He is in San Francisco now. Walala..... bukan senang nak dapat peluang cam begini. Thank you all!

Hari ni dah ada perancangan nak ke mana. Dah lama idam 'weekends penuh bermakna'. Akhirnya dapat juga. So decided to blah with my DSLR camera.... round the town dan amik sebanyak gambar yang boleh. I want to potrait em dalam my blog. (Walaupun still wonder ada orang baca or tak. Haha).

By the way... peringatan untuk anda semua. Jangan dulu guna apps M2U dan CIMB click sebab sekarang ada malware. Dah ramai yang kena including kawan adik saya. Suddenly bank call kata dia nak buat transfer RM5k. Bila kawan adik saya kata tak ada, so bank tak jadi pindahkan duit. Bahaya oh.

Still early masa saya tulis blog ni. Sejuk betul aircond. Padahal temperature tak low sangat dan fan pun tak kuat. Selimut lagi tebal. Apodah.

.
.
.
.

Nanti sambung...
Layan...

Ready with the DSLR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!