Isnin, 15 September 2014

Advance Birthday Present ^o^

Saya sukakan warna rose gold dan akhirnya dapat hadiah jam tangan daripada Hafiz for my birthday. Errrrmmm..... sebenarnya awal lagi nak sambut birthday. Tapi dapat awal pun apa salahnya kan? ^^ Thank you so much. Memang dia tau saya nak jam tangan sebab hari tu saya ada sebut-sebut nak beli. 

Sculptor Three-Hand Stainless Steel Watch Rose adalah new collection from Fossil untuk tahun ini. Warnanya cantik, simple dan nampak elegant. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai koleksi jam tangan dan barangan lain keluaran Fossil, boleh layari di laman web FOSSIL.

Ada pelbagai jenis jam tangan di pasaran dan salah satu jenama kegemaran saya adalah Fossil. Corak dan rekabentuk sesuai untuk semua golongan umur dan harga yang dijual juga berpatutan.

Kebetulan kelmarin sebelum Hafiz pulang dari outstation, saya ada belikan anak buah saya kek coklat dari Butterfly Bakery (cawangan di Kota Kinabalu, King Fisher dan terbaharu di Putatan) sempena birthday dia. Tak sangka malam tu saya pula dapat hadiah birthday ^^. Weeeehhheeeeee.....

Jadi malam ni saya akan masak makanan kegemaran Hafiz, kari ikan. Dan lain-lain. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!