Isnin, 2 Jun 2014

My Friend Lea dah Kahwin! Congratz Jazlia & Zamree! ^^

Walau saya nun jauh di sini Sabah... tetap ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada my friend Lea dan Zamree. Mereka adalah kawan saya masa belajar dulu kat UiTM. :-)

Suka tengok baju Lea. Cantik sangat. Warna sesuai ngan Lea ^^

Baiklah. Masa ni mereka telahpun melangsungkan perkahwinan kat Marang, Terengganu. Awal-awal tu saya dah tengok tiket tapi apasal mahal sangat! Grrr! Jadi sedih jugalah tak dapat hadir. Nak sangat datang sebenarnya. Dah la kahwin Zira pun saya tak datang, kahwin Zetty pun sama juga. Ni kahwin Lea pun tak juga datang. Adeiii.... -_- 

Saya tumpang gembira untuk ketiga-tiga kawan saya sebab masing-masing dah bercinta lama. Akhirnya kahwin juga. Siapa tak happy kan! Syukur alhamdulillah.... 

Tahniah Lea & Zamree!! Selamat berhoney moon. Ngeeeee! 
Cantiknya Lea!

Gambar kredit kepada Facebook Lea

2 ulasan:

  1. Cantik juga pakai tudung bawal kalau nikah...simple2 ^_^

    BalasPadam

Terima kasih!