Isnin, 23 Jun 2014

Dream Catcher for Friend

Yeahhhh.....! Baru-baru ni terjumpa dua booth yang menjual dream catcher. Satu kat airport KKIA Terminal 2 di Tanjung Aru, satu lagi di Centre Point. Kepada peminat dream catcher, jom beli beramai-ramai.

Ingat nak belikan untuk kawan sebab kebetulan dia birthday pula hari tu. Jadi saya decide untuk belikan dia satu dan satu lagi untuk saya la. Haha! XD. Yang warna kuning ni untuk dia. Dan yang warna hijau tu untuk saya nak gantung kat bilik. Sebenarnya dream catcher yang dijual ini available dalam beberapa saiz dan warna. Yang ni saya beli dengan harga RM18 sahaja. Ada yang lebih besar dari ini dan ada yang lebih kecil, sesuai digantung di kereta.

Cerita pasal dream catcher. .. ada satu dream catcher yang paling saya sayang. Hadiah dari lecturer yang dibeli dari Kanada. Sekarang lecturer tu dah pindah. Sayang sangat kat dream catcher tu. Sentimental value tu tinggi ooooo.....  ^^



-
-
-
-
-
-
From Dr Basim :-)

3 ulasan:

  1. cantiknyaaaa ^^...ada rezeki pi KK lg...nk dptkan ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ah. ni yang besar RM18. Kalau kecil sikit saiz standard tu kot bole dapat hrga RM12 mcm tu. :-) Mari2 beli

      Padam
  2. Niceeee...^^ simple ja..harga pun not bad...nnt nak cari laa..klu rezeki di KK... ^^

    BalasPadam

Terima kasih!