Isnin, 16 Jun 2014

Another Chapter of My Life

Adoi. Lama tak update blog. Minta maaf sangat-sangat sebab kebelakangan ni agak busy.

Jadi dengan ini bermulanya kehidupan baru saya. :-) Nak minta maaf sekali lagi sebab just upload dua tiga gambar dalam Facebook dan Instagram. Bukan tak nak upload banyak-banyak.... In Shaa Allah akan upload juga lagi nanti. Thank you to all my friends and family yang wish kat kami berdua. ♥♥♥

Dan juga yang attend ke majlis kami.... a very big thank you to all of you! Friends from school Zianaliza, Salmia and the rest... from UMS, Radi and friends from silat, Khalisa etc... Friend from PLKN - Fida. Ms. Waidah, Hammie, Lee and Jurinah and everybody, Dr. Tan, Dr Daw, Datuk VC, Datuk Kassim, Prof Shahril, Yusdi from IPMB, all staff from Canselori etc... my childhood friends Ika and Ija, saudara mara saya... my brother, sis and semua-semua yang hadir!! Ramai yang tak tersebut nama. I love all of you and thanks for coming to our event! Thanks to the management of Tabung Haji Hotel yang bantu saya aturkan segalanya. AZ Bridal, I love your work. Henna Touch Kota Kinabalu yang sangat awesome bikin henna. Azian Bridal, thank you for Hafiz punya baju pengantin.. hehe. The makeup team, kak Mimi... kak Ivy. Thanks Papai, my schoolmate tolong supply the button bunga for AJK, to Yusdi yang supply itu kerepek pisang best.♥ And of course to my mum yang saya tau penat uruskan itu ini untuk saya. My aunty, my dad dan lain-lain. I don't know how to express lagi but I wanna say thank you once again (from the bottom of my heart). ♥

This week saya bercuti. So boleh bermalas-malasan sebentar. Walaupun dalam fikiran dah start fikir pasal kerja, still boleh cool down lagi. ;-) Friends tak nak kacau saya bercuti. Thank you guys. So after this rasanya ada sedikit kelainan sebab dah ada orang teman di sebelah saya. :-) Dan dah ada tolong saya buat kerja rumah... haha!

This is another chapter of my life dan disinilah bermulanya kehidupan saya. Saya bersyukur segalanya berjalan dengan lancar.

Be a good wife. ♥

From Henna Touch Kota Kinabalu

Thanks Papai!

From AZ Bridal. My pelamin ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!