Rabu, 16 April 2014

Hujan Yang Menggembirakan

Semalam punya ceta....

Batu Feringghi memang best. Banyak jual souvenir. Dan saya dapat juga la sikit apa yang saya nak sejak dulu lagi. Matryoshka Doll. Suka sangat kat patung ni. Lastly saya beli. :-3 Hih.

Semalam masa pergi Batu Feringghi cuaca dah lain macam. Pas tu tak peduli lagi. Jalan punya jalan, lama-lama hujan lebat. Saya jalan ngan pelajar praktikal nama Diana dan 2 orang peserta bengkel from UiTM dan UM. Dah hujan lebat tu..... baju memang basah la. Janji nak jumpa kat Petronas. Jauh sikit kat hujung lagi. Redah saja hujan! Tapi cam best juga. Kat sana la kami kenal ntah ngan sorang lagi kot umur dalam awal 20-an. Sama-sama lari dalam hujan lebat. Then ketawa berabis. Dah sampai Petronas saya ingatkan Diana kenal dia. Diana pun ingat saya kenal dia. Layan sajalah. Then dia balik naik bas Rapid. Tapi bagus orang tu. ^^

Huhu. Macam tu la cetanya. Sampai bilik dalam 11 lebih juga sebab jauh skit dari hotel. Hari ni dah rasa nak flu. Wawawa! Apa-apa pun... tetap best :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!