Ahad, 9 Mac 2014

Trip to Jakarta - Part 4

Hari ke-empat kami di Jakarta.... ada program kunjungan ke SMA Deponegoro dan SMA Muhammadiyah. Budak-budak kat sana semua baik-baik. Dengar cakap cikgu. Hehehe.... lagipun semuanya supporting. Di sekitar SMA ada banyak kucing. Mana tempat kunjungan kami confirm ada miaws. Apa lagi... excited la tengok.

Hrmmmm.... Yang menjadi masalah utama kami ada handphone kalau dah waktu petang mula la habis batery. Nak cas tak dapat sebab plug di sana lain dari Malaysia. Kena beli charger supporter lagi. Powerbank saya pun ada masalah. Pandai sot! Arghhh! Bila dah sampai hotel, berebut cas handphone sebab ada satu saja plug yang sesuai digunakan. Dinasihatkan untuk beli travel plug supaya tak terjadi apa-apa masalah. Boleh pula saya terlupa bawa plug saya. -_-

Petang tu dah habis program jalan ke Cempaka Mas sebab yang lain tak sempat shopping lagi. Saya dah enough, cuma window shopping saja. Ingat nak beli kasut kahwin tapi tak jadi. Di Sabah ada satu kasut saya berkenan sangat. Stick to the plan. Sempat makan A&W sebab di Sabah dah tak ada restoran tu. Rindu nak minum rootbeer dalam bekas yang besar dan akhirnya.... hajat dah tercapai!

Dah siap pusing... jalan-jalan..... balik tido.

Masjid dalam SMA Deponegoro

Selamat datang! :-)

Warung Nasi Ampera

Di SMA Muhammadiyah

Miaws! :-3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!