Isnin, 10 Mac 2014

Sarapan Sebelum Terbang

Jadi hari ni saya akan fly sekali lagi atas urusan kerja. Sekarang tengah lepak di restoran dalam KKIA Terminal 1. Harap semuanya baik-baik saja. Masih menunggu berita kejadian kapal MAS yang hilang itu. MH370...

Semalam tidur agak lewat sebab excited menjahit manik. Akhirnya dibahagian tangan dah siap. ^^ Dan saya juga berharap baju ni muat di hari kejadian nanti. Apa tak.... everyday pun asyik ketawa dengar lawak Hafiz... happy. Then jadi kuat makan. Hahaha! :D Kalau gini bila nak kurus. Berat dah bertambah -_-

By the way.... bercakap tentang saiz wanita, rata-rata saya bertanya dengan kengkawan lelaki, semua kata tak minat ngan wanita kurus. Haiyoh. Jadi bagaimana pula dengan perempuan? Suka yang macam mana? Masing-masing ada citarasa sendiri.

Blur untuk beberapa minit kerana otak proses banyak maklumat......

Oh? O_o glup!

Ada announcement kapal terbang nak berlepas ke Hong Kong dan dengar macam announcer tu kata MH834. And then saya tengok tiket saya.... MH307.....1. Hehehe.... Terbalik number sahaja. 

Okaylah. Nak pergi cuba kerusi urut. Hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!