Ahad, 2 Februari 2014

Special Day : Hafiz and Yna - Part 3

Ini adalah gambar bahagian ke-3, dari kamera abang saya. Dan saya fokus semasa majlis bermula. 

Ribuan terima kasih diucapkan kerana sudi view gambar-gambar majlis pertunangan saya dan Hafiz. ^^ 

I am sorry to my friends yang saya tak bagitau awal-awal pasal majlis pertunangan ni. Harap jangan ambil hati..... Tapi nanti the next majlis pasti saya akan jemput hadir ^^ Just for my beloved friends. In Shaa Allah....

Actually memang kami berdua nakkan majlis yang amat ringkas. Yang penting dapat dijalankan dengan lancar. :-)

Dari hadapan : My adek, cuzzy and my bestie










2 ulasan:

  1. waaaa nice2,,, hehe,, tahniah akak,,, moga di permudahkan urusan, nanti akak sanding, inshallah kalau saya ada, masa dan peluang sya akan pegi, kalau xdapt, maafkan saya,, hehe,, akak dah jumpa kebahagiaan, akak,, hehe,, moga kekal selamanya... ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq Razit. I know u will always support me ^^ Tq Tq Tq!!

      Padam

Terima kasih!