Ahad, 16 Februari 2014

Sokong! Sokong!

Halamak.... cantiknya warna rambut Gyaru... -_-

Gyaru

Hari ni adalah penutupan Sukan Staff UMS. Saya hadir sebab nak sokong Hafiz main basketball. Urrgghhh! Banyak dah dia dapat medal. Campur bola keranjang, dapat tiga medal. Cittt!!! Tak aci'.

Best juga tengok mereka ni berlawan. Dari pagi 8.30AM sampai jam 10.30AM... saya duduk menonton perlawanan. Lepas tu baru blah kejap ke 1Borneo. Ingat nak cari tudung dan long dress untuk majlis tapi tak jadi. Hal gini kena bawa kawan juga untuk komen. Kalau tak nanti lain jadinya.

Saya ni agak boros berbelanja. Tak boleh pegang duit banyak di tangan. Mesti nak belanja.... tapi belanja tu bukan untuk saya seorang. Hari ni beli buku resepi.... junkies... kuih-muih.... peralatan rumah... kelmarin dah shopping baju dua helai... makanan.... kelmarin-kelmarin lagi la teruk... beli barang makanan RM100+ semuanya... malam tu ada jalan kejap pun sama juga.... etc... malas la ceta! Arggghhh.... Sebab tu kalau ada duit mesti masukkan terus dalam akaun satu lagi, masuk tabung dan suruh Hafiz simpankan. Tapi kira boros kah tu kalau saya berbelanja bukan untuk saya seorang? Ahhhh!!! Boros la tu sebab duit keluar juga. 
-
-
-
-
-
Berbalik kepada ceta sukan. Dah tu saya blah balik ke UMS selepas penat pusing di 1B. Singgah Kampung E beli plum green tea dan mango green tea. Sekarang dah jarang minum milky tea. Dulu selalu beli tapi sejak minuman tu rasa terlalu manis... tukar selera ke green tea lagi baik. Red tea pun sedap tapi kalau terlalu banyak tea boleh jadi pahit. 

Then, saya termiss cabutan bertuah. Datuk Pendaftar dah habis berucap baru saya datang. Tahniah kepada UMSKAL sebab menang pada kali ni dan bolot banyak cabutan bertuah. Apa-apa pun Twin Tower still the best. Hehehe....Ngam pula terjumpa kawan saya satu PLKN dulu. Dia kerja di UMSKAL, kebetulan turun KK juga sebab sukan staff. Jadi sembang la sekejap. Terus jemput datang majlis. In Shaa Allah datang katanya. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!