Selasa, 11 Februari 2014

Ordinary Tuesday....

Hari ni adalah hari Selasa. Semuanya berjalan seperti biasa. Pagi tadi ada Perhimpunan Ketua Menteri Sabah Bersama Penjawat Awam Persekutuan dan Negeri. Ucapan CM begitu bersahaja tetapi penuh erti dan nasihat. 

Masa tu la ramai orang mencari saya. Booking appoinment, nak tukar keta, jemput datang meeting petang.... lepas tu saya terus jadi bingung tak bingung. Haha. Ucapan CM pun ada yang saya termiss. Argghh!!

Petang tu ada meeting. Lepas meeting.... jadi slacker sekejap sebab dah dekat jam 5. Haha. Ceta  ngan Kak Nurul. Saya suka tanya soalan yang ntah apa-apa tapi sebenarnya soalan yang ntah apa-apa tu la berguna untuk kita. Soalan kali ni adalah tentang proses pengebumian dan proses melahirkan anak. Ntah apa-apa ek? Tapi seronok dengar dari orang yang ada experience ni. 

Tadi petang juga dapat surprise dari somebadeh. Yeah. Thank you. Tiba-tiba ada hadiah atas meja. Ribuan terima kasih sekali lagi ^^ Best tau kalau dapat hadiah dari seseorang. Rasa dihargai dan ada juga orang yang ingat kat kita. 

Dot.

Thank you bagi hadiah ^^

Perhimpunan bersama CM 

4 ulasan:

  1. mehh saya makan itu Mc.D...haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.... Baru abis makan hari ni. Bygkan... kuar masuk dari aisbox. Fresh x fresh peduli ku apa. Yg penting x bazir

      Padam
  2. hadiah apew tuh?Jeng...jengg...nk tgok...

    BalasPadam

Terima kasih!