Ahad, 23 Februari 2014

Lovely February... Busy March

Wah. Awal pagi yang dingin. Dah pakai selimut, stoking, seluar panjang dan kipas dah perlahankan nombor 1 pun still sejuk lagi.

Berfikir bagaimana nak hias bilik saya ni... kira nak lekat wallpaper saja... tak perlu cat -_- masih berfikir... hrrmmm.....

Aiyoh! Bulan February dah nak habis. Sedihnya. Dah nak masuk bulan Mac dan akan menjadi super busy. Awal bulan.. errr outstation lima hari, lepas tu big bos datang satu minggu... etc. Isnin ni dah bertekad untuk mulakan rutin lama.... fitness!! Oh yeah. Aihhh. Mana saya letak passport saya. Dah lupa... aihhhh... -_- dah cari tapi tak jumpa.

Jadi minggu ni agak kurang rehat di rumah. Hari ni second day kursus dan harap after habis session, boleh bersuka ria sikit. Hehe. By the way ceramah yang disampaikan semuanya bagus dan amat bermanfaat.

Yesterday makan di Fish & Co. di Warisan Plaza. First time makan di sana. Sedap juga masakan dan penyampaian juga begitu kreatif... kami seakan-akan makan di dalam kuali (sebab pinggan tempat makanan tu berbentuk kuali). Haha. Saya pilih menu Grilled Boneless Chicken yang diserved bersama kuah mangga masam manis dan coselaw. Saya bukan peminat coselaw tapi yang ini memang enak. Perfect! Ada kismis lagi. Yum yum. Harga RM20.90. Cawangan Fish & Co. boleh adalah di 1Borneo dan Warisan Square.



Bila balik rumah siap sedia dah kucing semua menunggu dengan mata bersinar. Nak kata dah makan... dah. Mungkin hanya untuk bermanja-manja. Ada 2 ekor lagi anak kucing baru. Comel. Warna mix tapi bila tengok dah jadi macam warna coklat. Satu lagi perut dah besar. Tak lama lagi nak beranak dah. Kalau dapat baka kucing bulu tebal kan best. ^^ mesti saya gembira. Jadi menunggu berita baik saja. Sebenarnya tak kisah dapat baka apa cuma excited kalau kali ni dapat yang lain sikit. Hiiii.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!