Sabtu, 8 Februari 2014

Love is In the Air

Nak ucap terima kasih sekali lagi kepada kawan dan rakan sekerja yang tak putus-putus ucapkan tahniah kepada saya. Saya tak expect akan semeriah ini ^^ Haha.

Sekarang sibuk buat persiapan seterusnya. Nak tema apa.... warna apa... buat kat mana.... siapa mak andam... kad jemputan nak yang macam mana.... bajet etc. Jadi ada yang kami berdua dah decide dan ada yang still dalam cadangan.

Perasaan excited sentiasa ada. Bila tengok design kad jemputan, tak tau nak pilih mana satu. Semua orang nakkan majlis sesempurna yang boleh, termasuk saya. There will be a lot... lot of works yang perlu dibuat. Dan saya harap semuanya akan berjalan seperti yang dirancangkan. My mum yang banyak membantu so apa-apa idea mum, saya tak ada alasan untuk membantah.

I am ready. Hafiz pun macam tu juga. Majlis simple pun tak jadi masalah.

Terfikir nanti nak bawa miaw tinggal rumah kami berdua atau tak. Ingat nak culik sekor tapi takut miaw tu tak ada teman pula nanti. Mesti saya rindu ngan kucing di rumah :'(

By the way.... kepala pun dah fikir macam mana nak hias rumah, apa patut yang ada dalam rumah.... dinding warna apa... nak style cam mana... nak tanam pokok apa etc. Most important dapur. Mesti senang gerak dan lengkap dengan peralatan. Kalau tak... masak tak selesa. Haha. Hal-hal dapur ni saya sensitif sikit. Bahan boleh tolong sedia tapi untuk sukatan semua kena ikut saya. :-b

Harap semua dipermudahkan....

Amin Ya Rabbal Alamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!