Sabtu, 15 Februari 2014

15 Februari 2014 yang Meriah

Hari Sabtu yang menggembirakan. Yeahhh.....!!

My adek dah selamat melangsungkan pertunangan semalam (14 Februari 2014) bersamaan hari Jumaat. Walaupun saya nak amik cuti tapi rasa tak sedap hati sebab masih ada kerja yang tak siap, akhirnya saya minta kebenaran boss balik awal skit. Jam 3.30PM dah balik. Majlis mula after Maghrib. Sempat juga la tolong mummy. Straight to the point tak ada rehat. Nanti saya create satu page pasal pertunangan adek saya.
Jadi hari ni saya and Hafiz outing sama-sama sebab nak uruskan hal majlis kami berdua. Alhamdulillah semua okay dan berjalan lancar ^^ Happy sangat. Dalam kereta asyik ceta ntah apa-apa buat lawak. Ceria sikit. Hihi. 

Mula-mula makan di Sri Keningau di Putatan. Restoran favorite ni. Tu makan tengahari. Petang pergi makan di Pancake House. Sebenarnya nak makan Daing Na Bangus tapi tak jadi sebab ingat nak dinner di rumah. Ada beli cendawan tiram jadi teringin suruh mummy masak. Akhirnya makan pancake dan Hafiz makan wafel. Yummy!! Plus kami berdua makan taco!! Macamana la nak kurus ni. Asyik gembira... kuat makan!

Esok pagi nak hantar my beloved aunty ke terminal. Then pergi UMS teman Hafiz tournament basketball. ^^ So kena rehat awal tapi nampaknya sekarang dah dekat jam 12AM. Dah lewat... ~

Okaylah. Rasanya dah ngantuk. ^^ hhuuuaaaaa ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!