Ahad, 26 Januari 2014

Spot the Cat - Atas Atap

Petang tadi adalah petang yang indah. Dah siap bungkus jambu, lepas tu ingat nak pergi tengok pokok buah belakang rumah. Tapi lain pula yang nampak. Si Owren, kucing saya ntah dari mana tiba-tiba berkeliaran di atas atap stor. Tu belum lagi. Mum kata kadang-kadang naik pergi atap rumah. Agak tinggi juga tu. Cari punya cari macamana kucing ni boleh naik, rupanya dia naik dari pagar. Lepas tu lompat pergi atap stor. Then lompat lagi pergi atap rumah. Lepas dia nampak saya, dia turun. Leh duduk main ngan miaw ni kejap. Bawa ceta ntah apa-apa... kalau orang tengok mesti nampak saya cakap sorang diri tapi sebenarnya saya bercakap ngan si Owren ni. Ni la kalau tak ada apa nak dibuat. Rasa tenang saja. 

Aiyah! Esok ada meeting. Since my colleague bercuti beberapa minggu, jadi tugas dah pass kat saya. Dan ia adalah kewangan..... -_- mehhh......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!