Rabu, 8 Januari 2014

Life is So Sweet, Just Like Cupcakes

Dah beberapa hari tak update blog...

Okay. Kelmarin big bos dah balik. Kerja yang bikin excited pun dah habis juga and I am waiting for next week to meet him again. Mesti semangat! Semangat! Semangat!
-
-
-
-
-
-

Yeah right.... Ada orang cakap "Life is so sweet just like cupcakes". Dan saya faham perasaan orang yang cipta kata-kata ni.

Dan perasaan manis macam kek cawan tu sekarang berjangkit kepada saya dan Hafiz. 
-
-
-
-
-
This month I am kinda busy preparing for a lot of things. So I need to divide my time for professional and personal. (Plus my big boss said he will come to visit UMS every month already). Sangat excited and also a little bit fear. Tapi saya terima sebagai cabaran. Buat kerja yang mencabar ni sebenarnya seronok rather than business as usual.....  I have my biggest supports from Hafiz, my bosses, colleagues, my staff and also friends, jadi setiap masa pun sangat bersemangat. (Datang office before 7AM is my new KPI. HoHoHo).

Still masih ada sedikit lagi yang perlu kena prepare dan saya harap semuanya akan berjalan lancar. I thank to my mum because sebab mum la, benda-benda ni bergerak. She helps me to carikan mana tempat paling best with a good price, what color yang sesuai ngan saya.... etc etc etc. 

By the way, last night saya pergi Kaison and I bought lots of cute things which are useful for the event. ^^ Tapi pembelian tu tak lengkap lagi memandangkan my mind dah start traffic jam and I actually don't know what color I should choose!! Akhirnya terbeli juga la sebab mendapat sedikit aspirasi. Hehe

Whatever it is...  Life is so sweet just like cupcakes ^^ Ngeee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!