Khamis, 9 Januari 2014

Revitalizing the Soul fo Higher Learning by Datuk Zaini Ujang

Saya bukan peminat novel. Saya memang tak baca novel kecuali sekolah dulu kena baca juga masa kelas Sastera dan Bahasa Inggeris (masuk dalam syllabus). Tapi.... saya suka biografi, buku-buku keagamaan dan buku non-fiction yang lain. I have a various collection of books and some of them saya betul-betul sayang dan tak kisah baca berapa kali pun.

Then..... I saw this book. The author is Prof. Dato' Seri IR Dr. Zaini Ujang. Actually buku ni saya pinjam daripada Tun masa lawatan beliau pada 6-7 Januari 2014. Buku ni ada dua version, satu Bahasa Melayu dan satu lagi dalam Bahasa Inggeris. Saya harap saya dapat baca buku ni walaupun tinggal beberapa hari saja lagi tempoh pinjaman sebelum Tun datang next week.  

It is a very good book. I read it for knowledge and because I am curious!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!