Ahad, 29 Disember 2013

Skin Blog... Until 2014

Hooraaayy! Akhirnya berjaya apply skin baru! Sebenarnya skin pada kali ni saya buat untuk tahun 2014. Tapi memandangkan pada 30 dan 31 Disember jadual saya agak pack dan tentunya tak ada masa banyak untuk membuat rekaan, jadi saya decide untuk buat advance dari sikit dari tarikh 1 Januari 2014.

Dari tahun 2010 sampai la sekarang nak dekat tahun 2014.... dah banyak kali saya tukar skin. Untuk header, saya buat guna Adobe Photoshop. Sebenarnya ada banyak lagi design header yang lain tapi memandangkan waktu tu saya tak pakai tudung lagi, jadi saya tak nak pamerkan imej. ^///^ Huhuhu

Kenapa kali ni pilih hijau? Sebab favorite color saya adalah hijau dan apa saya juga support EcoCampus UMS. Hehehe..... 

Jadi ni antara header yang pernah saya gunakan selama ni:

 Ni la gambar saya pakai tudung  mula-mula sekali secara rasminya. 
Saya pilih biru dan background merah

 Then tukar lagi kepada skin dan header yang lain

 Saya suka menggunakan dark color sebab senang pembaca nak baca blog. Kalau guna color terang sangat sakit mata. Then tukar yang ni. (tudung tu my friend yang bagi ^^)

 Lepas tu tukar kepada merah hitam pula


 Oleh kerana hajat waktu tu nak tukar tema sahaja, jadi header tak tukar gambar. Malas nak tukar

 Dah boring.... tukar kepada yang ni pula.

Ni header sebelum yang terbaru ni. Warna pink dan hitam

Ni yang terbaru sekali setakat ni. Tukar sikit style la.... asyik gambar full face saja. Untuk tahun 2014. Tak akan kekal dan akan sentiasa bertukar ^^

3 ulasan:

Terima kasih!