Selasa, 17 Disember 2013

Peppermint Crunch Thins - Andes

Walaupun sebelum ini saya kata saya tak minat makan coklat, tapi sekarang dah belajar untuk minat makan coklat. Ada satu lagi coklat kegemaran saya selain coklat Yusof Taiyoob dan kit Kat.... iaitu Andes Peppermint Crunch Thins. Coklat ni kalau kat Labuan boleh dapat RM8.50 sekotak. Kecil, nipis dan mudah dimakan. Ada lagi perisa lain tapi ni juga la yang paling best. 

Kalau pergi Labuan tak sah kalau tak borong coklat. Tapi sebenarnya coklat tu bukan untuk saya. Kali ni pergi.... saya beli coklat Andes ni 3 kotak sekaligus. Nak promote kat family dan kawan-kawan. Haha... (Sama macam promote softgel As-Sauda sampai mum, prof dan Hafiz beli :b. Ngehehehehehe......). 

Walaubagaimanapun.... sekarang dah start kurang makan balik. hari tu suka makan pula.... Ni la ni. Badan saya kejap naik... kejap turun. Ikut rutin.... Dulu suka keluar makan tengahari. Sekarang dah malas dah nak keluar. Nak pergi bangunan sebelah beli makanan pun malas.... -_- Hahaha....

Tapi coklat Andes best!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!