Rabu, 25 Disember 2013

I Love You Miaws

Ni la antara miaw kesayangan saya. Nama dia Owren. Sebenarnya gambar ni dah lama. Masa dia naik kat atas pokok tu saya shoot gambar dia. ^^ Rindu ngan semua miaw saya!

Sekarang saya ada 7 ekor kucing. Tapi ada yang suka merayap pergi rumah jiran. Memang dari kecil dah pelihara kucing. Dulu masa tinggal kat rumah lama, saya banyak kucing hitam berekor panjang. Macam Luna dalam Sailormoon. ^^ Lepas tu ada miaw warna kelabu, coklat dan lain-lain lagi. Cuma sekarang ni kalau lepas pegang kucing, kena terus cuci tangan. Tersentuh hidung.... jadi gatal teruk. Huhu.... :-(


P/S - Ingat nanti kalau dah ada rumah sendiri, nak bawa miaw tinggal sana. Tapi kena minta permission big boss dulu kalau dia bagi. Ngeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!