Jumaat, 27 September 2013

Pre Birthday.... Thank You!

Yang paling best adalah bila kita dapat hadiah daripada seseorang. Dan untuk hari tua saya tahun ni.... dapat dua hadiah yang menarik. Tapi sebelum tu.... saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kengkawan yang sudi memberi hadiah birthday kepada saya. Thank you so much! Hadiah yang saya dapat ni akan saya manfaatkan dan akan jaga sebaik-baiknya. :-)

Pertama sekali saya dapat buku Biografi Agung Rasulullah Sallallahu Alayhi Wasallam. Kali pertama saya pandang buku ni sebelum tu.... memang saya kiranya dah "jatuh cinta" la. Hasrat nak memiliki buku ni agak tinggi. Sebab kandungannya menarik, ada gambar cantik-cantik... Long story short.... buku yang berkualiti. Tiba-tiba dapat pula time birthday. Jadi amat suka la. :-)

Lepas tu dapat teddy bear yang gebu.... comel... besar dan bewarna putih. Nama dia Bebeh. Boleh tak? Hehehe.... Thank you sebab bagi teddy bear ni. Boleh buat koleksi teddy bear dalam bilik sebab sebelum ni ada juga dapat teddy bear yang lain. Tapi ni yang paling cantik sebab warna putih dan sangat lembut!!! Arggh. Geram!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!