Sabtu, 7 September 2013

A Marvellous Day

Bulan September ni memang gila-gila busy. Saya pun kiranya non-stop juga ni. Dari awal September sampai akhir memang penuh dengan program. 

Baru-baru ni pada 3hb September 2013, Pengerusi LPU datang untuk berjumpa dengan kakitangan sokongan. Jadi waktu tu saya on duty dari pagi sampai petang (sebenarnya dah start sibuk dari hari Merdeka hari tu lagi ^^). Rasa best juga dapat bertemu dengan Tun. Ada juga sedikit nasihat yang Tun berikan kepada saya cara untuk mengamalkan penjimatan dalam universiti. 

Walaupun hari agak kelam kabut juga..... saya berjaya amik hadiah saya dari Kak Izza sebab kebetulan big big boss singgah buat taklimat kat Sekolah Perubatan (tempat saya kerja dulu). Thank you to Kak Izza sebab belikan saya something dari Korea. Suka!! ^^

Habis saja duty dan Tun pun selamat pulang kembali, dah boleh duduk dalam office dan mana-mana kerja yang perlu disiapkan. Waktu tu tengok cantik saja pemandangan kat luar tingkap. Jadi amik la beberapa keping gambar untuk kenangan. 

By the way, thank you kepada semua yang telahpun bertungkus-lumus menjayakan lawatan Tun. ^^

From Korea ^^

Pengerusi LPU UMS datang kat SPU untuk sesi suai kenal dan sedikit taklimat

Waktu petang yang indah di UMS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!