Selasa, 23 Julai 2013

Thank You for This Awesome....!

Sekali lagi.... thank you berjaya buat saya terkejut dengan bunga ni.

Memang tak expect apa-apa langsung tau. Sebab kata minta teman pergi beli minyak kereta. Jadi saya pun okay saja, kebetulan tak berapa busy sangat hari ni. Jadi cerita punya cerita di dalam kereta..... saya hairan juga kenapa dia kata saya akan call dia bila dah sampai office nanti. 

Sampai saja kat office (naik tangga lagi tu), security kat kaunter panggil saya. Dia kata ada orang bagi bunga cantik ni kepada big boss.... then nak minta saya tolong simpankan ke dalam bilik. Sekali saya tengok la kad kat bunga tu.... Eh apasal nama saya. Memang masa tu tak fikir apa dah... siapa lagi yang nak bagi bunga kat saya ni.... kalau bukan....

By the way... thank you so much!!



4 ulasan:

  1. Amboii kak yna...ni mesti suka senyum2 sekarang ni...Alhamdulillah...mudah2an dia jodoh akak...saya sntsa doakan kebahagiaan akak... ;)
    kimsalam teddy bear tu...comey nyee ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin.... ya rabbal alamin :) mudah2 an semuanya berjalan lancar~

      Padam

Terima kasih!