Jumaat, 5 Julai 2013

Pantai Tanjung Kubong, Labuan

My favorite place.... Pantai Tanjung Kubong, Labuan.

Tempat ni memang tak ada pelancong yang pergi sebab tak ada jalan rasa khusus dibuat sampai ke pantai. Kebetulan rumah atuk terletak tak jauh dari pantai ni. Jadi kalau balik kampung, memang akan pergi sini. Yeah! Paling best masa air tengah surut. Sana la start bawa pancing, memancing ikan kat atas batu.... atau pergi ketuk tiram.... ataupun pergi cari siput etc. Perjalanan dari rumah atuk ke pantai mengambil masa lebih kurang 10 minit sahaja. Bunyi ombak tu dah boleh dengar dari rumah. Rasa rindu sangat..... Tak tau la tapi memang saya sukakan pantai. 

Jom tengok gambar pantai tanjung Kubong.






 Buah surapit yang masih muda


8 ulasan:

  1. Balasan
    1. ^^ Iya mmg cantik kat cni ni

      Padam
    2. mcm tak da ombak nyaa...

      Padam
    3. time ni air surut. tu yg xda ombak tu. Hehe

      Padam
    4. ohh patut laaa...tenangg jaa...

      Padam
  2. cantik2x ow view dia d cney bos..bestnya ney klu mw ksh ilang stress..eehhee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la pasal. Mmg kat cni adalah tmpt yg bole buat kita tenang. N sgt cantik ^^

      Padam

Terima kasih!