Ahad, 28 Julai 2013

Berbuka Puasa di Kenny Rogers Roasters, 1Borneo

Ni lagi satu. Favorite shopping mall saya adalah 1Borneo Hypermall sebab dekat ngan tempat kerja saya. 

Kepada yang suka makan ayam panggang dengan kuah BBQ yang enak, try makan kat Kenny Rogers Roasters. Selain kat sini, ada satu lagi cawangan yang dekat iaitu kat Centre Point. 

Who is Kenny Rogers???
Kita suka makanan masakan Mr. Rogers tapi kita tahu siapa dia? Dia ni penyanyi dan song writers sebenarnya. Tapi saya tak nak explain panjang. Kalau nak tau lebih lanjut pasal beliau ni, jom google Wikipedia - Kenny Rogers.

Okeh. Berbalik kepada cerita makan-makan. Kalau hajat nak berbuka puasa kat sini, dinasihatkan untuk booking awal. Takut nanti penuh pula. Ada pelbagai menu yang disediakan tapi yang pastinya favorite saya adalah.... (sila tengok gambar kat bawah ^^). Nyum!

Lepas ni rasa macam nak masak ayam panggang berkuah BBQ la. Oh ya. Nak tengok apa yang best kat Kenny Rogers? Sila klik sini untuk terus masuk ke laman web mereka..








Mr. Rogers









-
-
-
-
-
-


Oleh kerana hari tu adalah my treat.... jadi saya treat Hafiz dengan Baskin Robbins sekali. Nah! Habis hutang okay! (Dah lama janji nak bawa makan kat BR)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!