Isnin, 17 Jun 2013

Santai-Santai Hari Ahad

Hari Ahad adalah hari bersuka ria. Jangan lupa bawa keluarga berjalan-jalan. Ke mana sahaja yang penting happy! Walau sebanyak mana kerja pun... kena ada masa untuk rehat jugakan?

Tak adalah.... ni saja nak cerita. Apa-apa pun.... my mum is my number one. Kami adik beradik memang sibuk bekerja. Jadi mum selalu duduk kat rumah saja. Tapi kalau Sabtu atau Ahad... memang saya akan bawa mum pergi berjalan-jalan... at least bawa makan kat luar.

Sometimes malas juga nak jalan kat shopping complex yang crowded (lagi kalau orang dah gaji... memang otak jadi sesak tengok orang ramai). Jadi saya akan bawa mum pergi tepi pantai sambil menikmati makanan yang enak. Tak pun.... jalan awal dan tengok wayang show paling awal. Haha... Biasanya 11.45AM. Masa tu orang tak ramai lagi. Petang sikit dah start sesak....

Kelmarin (16hb Jun 2013 - Ahad).... saya bawa mum jalan juga. Asalnya nak tengok wayang ngan kawan tapi macam kelam kabut pula kawan saya ni sebab dia ada program lain lagi. Jadi batalkan saja. Lain kali ada masa boleh set time betul-betul. ^^ So baik bawa mum pergi outing lagi eventhough masa hari Sabtu tu dah bawa dia keluar. Tak apa kan?

Kebetulan ada acara lumba perahu kat Tanjung Lipat. Tapi masa saya pergi tu dah habis la pula.... Tak sempat tengok! Haha.... Tak apa la kot.

Apa-apa pun.... enjoy your weekends. Jangan terlalu kerja. Kena spend time with family and friends juga ^^



2 ulasan:

Terima kasih!