Isnin, 20 Mei 2013

Si Owren


Walaupun miaw ku si Owren ni tak la hebat macam kucing parsi yang lain... tapi dia tetap menjadi salah seekor kucing kesayanganku. Ni gambar dia masih muda lagi. Sekarang dah berumur sikit. Mata dia tu kaler kuning sebenarnya tapi ni gambar dah tak original.... kaler mata pun boleh tukar jadi biru. Eksyen sikit.

Kucing ni tak suka mengiaw. Biasanya akan diam saja. Kalau mengiaw pun suara macam tak keluar. Slow saja bunyinya. Kadang-kadang bila saya panggil kat sebelah sini, dia tengok kat tempat lain pula. Tapi kucing ni manja. ^^

Sebab tu saya sayang dia...

2 ulasan:

Terima kasih!