Jumaat, 10 Mei 2013

Crazy-Crazy Us - Part 3

Okay... Yesterday dah bawa ke 1Borneo. Kali ni (part 3) bawa ke..... 1Borneo juga. Hehe... Sebab kenapa? Sebab saya kena pergi office buat sedikit kerja yang sangat-sangat urgent. Jadi saya minta maaf ngan kawan saya sekali lagi sebab sepatutnya saya cuti tapi kena pergi office juga.

Sebelum pergi office... sempat pergi makan kat Grace Point. Explain sikit pasal tugu peringatan Double Six yang terletak tak jauh dari area tempat makan.

Kebetulan masa tu hujan lebat. So pergi 1Borneo tengok wayang hantu. Haha. Saya tak suka sangat tengok wayang hantu tapi tak tau gila apa masa tu.... Kami pergi tengok 9-9-81... Cerita hantu Thai. Dengan berbekalkan makanan yang banyak... Sambil tengok wayang sambil makan. Lepas tu gelak sendiri sebab banyak makan. Tapi seperti biasa, cerita hantu ni saya tak banyak tengok. Tutup muka la. Haha. Rugi! Sebenarnya cerita tu best. Sebab dalam filem tu cerita dia berkisahkan kepada pelbagai watak berbeza tetapi pada kejadian yang sama.  

Lepas tu blah balik. Kebetulan ada ole-ole from KK saya nak bagi, so masa tu saya bagi juga la. Selimut gebu.. Memang selesa :b


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih!