Khamis, 9 Mei 2013

Crazy-Crazy Us - Part 1

Okay. Seperti yang dijanjikan.... akhirnya 8hb Mei 2013 telahpun tiba. Sukacitanya saya memang dah amik cuti awal-awal sebab nak bawa my friend ni jalan-jalan. Kebetulan cuti, jadi dia balik Sabah. Sebelum pulang kampung, singgah dulu kat Kota Kinabalu. Kan? Kan? ^^

Allright! Ini adalah first day dia datang ke KK. Jadi saya ready kat airport pergi amik dia. Sambil menunggu tu sambil saya main game Pou. Tiba-tiba saja dah ada kat depan saya. Haha....! (saya tak sedar masa tu) Dan.... hujan. Jadi tak dapat tengok sunset. So pergi redah Suria Sabah. Makan kat sana.... ^^










Pas tu singgah beli Ochado. Kurang manis punya la. Sebelum blah dari Suria Sabah.... Jeng jeng! Surprise! Ada hadiah for me! (Mr Teddy Bear. The dream catcher tu memang saya punya.... dari Filipina tapi lama dah la)  Thank you! ^^ And then I realized saya lupa bawa hadiah dia pula. Haiya.... -_- Tak apa. Tunggu part 2 punya cerita la.

Dah tu jalan pergi Tanjung Aru balik kira nak lepak kat sana sebab hujan dah stop. Tapi kaki lima basah sebab baru pas hujan. Jadi rasa tak best then singgah membeli buah-buahan saja. Lepas tu datang idea pergi Perdana Park. Menggila tengok dancing fountain, pergi main air etc.

Oleh kerana masa tu dah dekat jam 9 malam, jadi stop buat hari ni dulu. Lagipun my friend tentu dah penat sebab satu hari perjalanan.... dari KL ke LCCT.... tunggu flight.... Then fly lagi ke KK 2 jam 30 minit. Lenguh badan. -_-

Sambung ke part 2....

4 ulasan:

  1. waaa...bnyk jgk bos p mkn2x..n dpt hadiah lg sweetnya... ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg gila p makan2 jak kami sebenarnya. Ada juga org teman sy menikmati makanan. Mmg gila melantak la. X bole d nafikan. Hehehe

      Iya dapat hadiah lagi ^^ ok la tu lekat d keta

      Padam
  2. best 2 jln2..lama udah enda p perdana park..sabtu ni mau p sana lah..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bha apa lagi. Jgn ja ujan. Hehehe.... hari tu balik2 ujan pula kan petang2

      Padam

Terima kasih!