Isnin, 30 Julai 2012

Buku Death Note Saya

Dah lama saya nak buku Death Note. Dan saya pernah cuba buat sendiri dengan membeli buku nota berkulit keras, lepas tu balut dengan kertas hitam dan tulis perkataan "Death Note" dengan liquid paper. Kreatif la sangat....

Akhirnya.... suatu hari tu saya ke kedai 100¥. Cadang nak tengok-tengok apa benda yang best dijual kat sana. Lagipun, kalau beli barangan kat sana melebihi RM30, anda layak mengikuti peraduan cabutan bertuah. (Dapat tiket ke Jakarta).... Tengok punya tengok, tiba-tiba ada jual buku Death Note. Buku tu sama macam yang real punya (dalam dan luar). Siap ada instruction cara untuk guna lagi tu. Saya pun sangat teruja waktu tu dan terus beli la. 

Sesiapa yang berminat nak beli buku Death Note, sila ke kedai 100¥ di Plaza Putatan, Sabah. Harga RM7.90. Kalau tak, anda juga boleh ke Suria Sabah. Saya tak ingat la apa nama kedai dia tapi kedai tu jual segala macam action figure anime. Ada juga jual tongkat sakti Harry Potter, barangan Naruto, Final fantasy dan macam-macam lagi.

3 ulasan:

  1. Lama dh cari buku ni tp xjumpa..kalau di labuan kt mana ada jual ye?

    BalasPadam
  2. Hi Mohd Hassan.

    Hrrrmmmm.... kalau kat Labuan pun sy ada try cari tapi x jumpa. Huhu.....

    Mungkin Hassan bole order online juga. Yg paling best bole buat sendiri. Dlu saya pernah buat sendiri. Saya beli buku nota, sugar paper (hitam) dan liquid paper. Seronok ada buku death note sendiri :-)

    BalasPadam

Terima kasih!